Lasand deoparte eforturile financiare privind infrastructura IT in cadrul companiilor, consideram, cel putin la fel de vital, efortul ‘manual’ al manipularii infrastructurii IT.
Euro Data Center (sau pe scurt EUDC) va prezinta o lista cu mentenanta necesara, pentru care majoritatea companiilor dedica resurse si eforturi asa-zise ‘manuale’, pentru a rula hardware-ul in conditii optime:
- Actualizare software: OS, Antivirus, Aplicatii specifice
- Actualizare hardware: migrari de pe echipamente end of support, end of life sau modernizare
- Eforturi privind change management-ul in cazul de intreruperi cauzate de hardware failure, deci downtime
- Resurse dedicate ce privesc doar buna-functionare a infrastructuri
Aceste eforturi devin nule in momentul in care se ia decizia de colocare, respectiv mutarea raspunderii si implicit a resurselor (infrastructurii) IT in Cloud. Astfel se impune un S.L.A. (Service Level Agreement) din partea furnizorului de servicii Cloud Computing, care va garanteaza uptime si functionalitate pe parcursul intregului an, 24/7. Nu va mai faceti astfel griji privind schimbari de placi de baza, scalare storage, garantie hardware si interventii pe timp de noapte in caz de intreruperi.
IDG Enterprise’s 2016 Cloud Economics arata ca 70% din companii ruleaza cel putin o aplicatie in Cloud, in timp ce 16% planifica sa integreze o aplicatie in urmatoarele 12 luni. (Sursa zdnet.com)
Prin migrare intr-un Centru de Date (in asa-zisul Cloud), departamentul IT si implicit business-ul, beneficiaza de functionalitati aditionale asociate direct cu aplicatia sau echipamentul colocat, deoarece ruleaza intr-o platforma complet digitalizata si securizata.
De ce Euro Data Center? EUDC lucreaza in mediul economiei de scala, ce ofera Infrastructura ca Serviciu (IaaS) pentru orice tip de business. Partenerii EUDC de tehnologii hardware si software asigura volume mari de servicii si echipamente, clientul final beneficiind de solutii complete, integrate si standardizate. Upgrade-urile de software si hardware se fac in regim ‘seamless’, fara downtime, astfel incat departamentul IT al clientului nu poarta grija efortului ‘manual’ si efectueaza doar directive ‘automatizate’ si decizii catre echipa EUDC in vederea asigurarii functionarii si scalarii.